ajjjj...

hellu.

Jag har knappt någon känsel i arslet just nu, efter att ha åkt igenom inprincip hela öland så försvinner känseln efter några timmar. fast jag sov på vägen ner så jag var iallafall utsövd när vi kom fram till vårat mål, Ölands södra udde, jag gick upp i fyren (det är nämligen så att öland har en fyr i var ände, en i söder och en i norr, så nu har jag varit i båda fyrarna) det var 192 trappsteg upp men det konstiga var att jag inte alls hade ont i benen efter.. :/ Men nu är jag hemma. lyssnar på musik och gör lite uppdatering på face och i bloggen som ni märker :D

En sak till som jag vill berätta innan jag går är att jag inte har berättat för någon om den här bloggen, eller jag har sagt att jag har skaffat en ny blogg m.m men jag har inte berättat vad den heter (förutom min syrra) hon råkade se när jag var inne på den så det var ett misstag.. elr??
så nu kanske ni kan tycka att det är lite konstigt att jag inte har berättat de, liksom bah: "hallå.. varför inte berätta. man sitter ju inte bara som en snubbe och skriver för sig själv och veta att ingen kommer att läsa det?!" men på något sätt så känner jag att det är skönt, jag vill kunna komma igång med bloggen på riktigt innan jag vill ge ut addressen och jag antar att när folk till sist får reda på addressen så kommer dom att titta på tidigare inlägg och läsa dessa inlägg. Så nu vet ni :D

http://www.olanningen.com/olands_kyrkor/bilder/karta_kyrkor.jpg

okej, titta på kartan och leta upp högby, därifrån åkte jag och sen leta upp ås som är längst ner, dit åkte jag. Snacka om trött jag var efter.

Puss på hjässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0