9th grade

Hej, den här bloggen är skapad för att beskriva mitt sista år i grundskolan,  jag kommer också berätta lite om vad jag gör på dagarna m.m. Jag förväntar mig att mycket kommer att hända och ni kommer förmodligen att få lära känna min klass på närmre håll också. Just nu är det sommarlov men snart är det klassresa, vi ska segla på en båt som heter SY Ellen. Jag har aldrig seglat förut men jag antar att det kommer gå bra.

Jag döpte bloggen till blue hats för jag tyckte det var ett passande namn för att jag går i en engelsk skola och då har vi vissa amerikanska traditioner som t.ex att man har en blå hatt med dräkt när man slutar nian. Jag tror egentligen det som man mest ser fram emot när man slutar grundskolan är att få kasta upp dessa blå hattar i luften och veta att "Jag klarade det här!", för man har ju sett på varje skolavslutning och varit lite avundsjuk för då är det niorna som har den största uppmärksammheten och nu är det äntligen vår tur.

Kram K



Airplanes - BOB feat Hayley Willams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0