svar på tal

josefine om Fire and Ice:
rätt svar kommer senare :D
vad tycker du om att köpa kläder från second hand? :)

_____________________________________________________________________________________

ja det har du rätt i  :D

Jag tycker att second hand affärer kan vara rätt coola. Jag brukar själv inte köpa kläder där men det är nog för att jag inte har hittat någon riktigt bra affär ännu. Det som är unikt och häftigt med second hand affärer är att man kan hitta något helt unikt som man aldrig har sett förut. Och då är man ju ensam om att äga ett sådant plagg. Sedan så finns det ju second hand affärer som säljer möbler och sånt också som t.ex röda korset eller nått och där brukar det ofta finnas möbler som kan vara till god nytta i ens sommarstuga eller om man precis ska flytta så är det ju oftast billigt också :)

Jag hoppas att det fick svar på din fråga :) Kram

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

tack så mkt :))

2010-08-08 @ 14:43:28
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0