Never make me look bad

hej.
Jag vet inte vad som har hänt, jag tror att jag har kommit in i någon slags dikt period. Jag känner en större koppling till vissa dikter och att dom hör ihop med mitt liv så lacka inte sönder om det kommer upp dikter lite då och då. Det blir på något vis lättare att förklara saker i dikter ibland, dom berättar mer än vad man tror och ibland får man gissa sig fram lite. Ha lite fantasi!

Men snälla, ha förståelse för mina perioder. dom går över så småningom. :P

NU: saker ni inte visste om mig.

- Jag är 15 år, snart 16. Jag fyller år den 3 Januari.
- Jag är besatt av Twilight böckerna och filmerna, så sjukt galet bra.
- Jag har Robert som spelar Edward  i Twilight som bakgrundsbild på min mobil.
- Jag har en katt vid namn Emilio.
- Jag går i en engelsk skola som ligger i Stockholm.
- Jag bor i Stockholm, västerort. (vissa kanske trodde att jag bodde på öland men jag har bara sommarstuga där)
- Jag gillar när ni skriver kommentarer till mig :P
- Jag har en syster som heter Maria.
- Jag och Maria (min syrra) har en väldigt lik kompiskrets iallafall vid namnen. några av hennes kompisar heter Anna, Maria och Julia och det heter några utav mina kompisar också.
- Jag älskar mina bloggläsare!!

Kram

Kommentarer
Postat av: josefine

Rätt svar från gissa kändisen är ute i bloggen nu! :)

2010-08-09 @ 09:58:17
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: josefine

Haha :D

2010-08-09 @ 10:14:18
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0