Hola!

hej, sorry för att jag inte uppdaterade igår, har dåligt samvete för detta :/
Men idag har jag varit i skolan, hemkunskapen var inställd så jag slutade 10 i 12, Nice!! då åkte jag hem till MF och vi tittade på tv, sen skulle MF åka och rida så då åkte jag och AM till Donken. Där satt vi och pratade till halv 4, då skulle jag tillbaka till skolan. Jag skulle träffa Språk klubben. Vi kom fram till massa nya grejer som var viktiga att få fram.
Sen efter mötet så åkte jag hem, spöregnade påvägen till B-plan men sen slutade att regna i Villastan. Jag kom hem, åt middag , tittade klart på Twilight, GALET BRA!! asså jag är twilight desperat, Jag LOVAR! sen snacka jag me AM på Skype om att vi ska åka och bada imorgon och så pratade vi om massa hemlisar som jag inte kan skriva om i bloggen. Det är mycket som åker runt i mitt huvud och det finns många beslut som behöver tas, vissa viktigare än andra. Som tur är är det inte mina beslut men jag tycker synd om den personen som måste ta dessa svåra beslut. Ska jag berätta eller inte? Nej, mitt svar är nej.
Ha det bra :) Puss
Syster och Jag
Jag vet,  jag lägger upp massa bilder från New York. Men notera det var några år sen så jag ser inte ut sådär idag :) Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0