Hemma

Hej befolkningen i sverige!

nu har jag kommit hem till stockholm! jag vet inte om jag ser detta som en bra grej egentligen, jag skulle hellre åkt hem imorgon. Bella och Felicia skulle ha avskeds kväll ikväll, skulle gärna varit med :( Så nu får ni alla ha roligt åt mig istället! LOVA!

imorgon ska jag till AE, som ska fira sin konfa, kommer att ha bråttom med att köpa present till henne. Kom ju hem nyss. Nej men jag köper det imorgon :) vet bara inte vad jag ska köpa :/ nu kom jag på något! men jag vågar inte avslöja något i bloggen, kanske kommer ut! :P

ha en fortsatt trevlig kväll! Kram! <3



Älskade Öland Och Kära Ica Vänner!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja vi saknade dig! Men ha så kul på klassresan så, så får vi ses i höst eller vår! :)

PUSSAR

2010-08-16 @ 00:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0