Dagens

hej.
Idag har jag gjort mycket! Äntligen kom det fram lite toalettpapper på jobbet, men det var bara en pall :( En av mina bästa jobbdagar var när shervin hade plockat fram 2 pallar av toapapper!! Snacka om att jag skyndade mig till toapappret så inte Daniel skulle hinna före :P

Äntligen var det dags för marknaden. Den var större är vad jag hade väntat mig! Asså när man går omkring här i Löttorp så känns det mycket större med alla gatustånd! Jag köpte lite saker också som, en t-shirt, ett armband, godis, en heliumballong, 3 filmer, 3 munkar, en läsk m.m. Du vet, lite småsaker och sånt där.

Efter marknaden så åkte vi hem till Anna, där öppnade vi  heliumballongen och försöke andas in luften, vissa gånger lyckades man och andra inte. Det är fan knepigt! Jag spelade in när felicia och frida pratade men heliumröst och det kommer upp senare i bloggen. Har ingen överförningssladd just nu.

Efter Anna så åkte mormor och jag och köpte pizza. Men på något sätt är jag hungrig nu :/ Jaja..

Pussen


Don´t Download This Song- Weird Al Yankovic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0