AAAAAJJJJJJJJJ!!!!!!!! Din jävel!

HEJ.

nu har jag något väldigt viktigt att berätta.. Gissa.

- Nej!! en gång till...

- Sa du nått??! FEL, FEL, FEL!!!

okej jag kan väl berätta om du så gärna vill det :)

Det var såhär. Jag låg och sov och hade det jätteskönt och så helt plötsligt liksom "out of the blue" så kände jag värsta tortyren ovanför mitt ögonbryn, som om en brons hade bitigt mig. Så började jag, av ren reflex, dra handen mot det onda stället och så hör jag värsta surrandet. Gissa seriöst vad det var, en jävla geting som väckte mig. Det svider som fan och nu har jag jätte ont. *TYCK SYND OM MIG!!* det var vad jag vill säga :P

 FY på dig!!! just nu är jag inte något stort fan av getingar :/

Kommentarer
Postat av: Axel foley

Hah, de e såå synd om dig! finfin blogg.. Kommer följa den i minsta detalj. hihi



Puss hej din lever pastejj <3

2010-08-01 @ 11:57:32
Postat av: Maria

Staaackare!!! :P <3 <3

2010-08-01 @ 13:59:10
URL: http://mariaochcamilla.blogg.se/
Postat av: Maria

Duuude, Ax ( axel foley gissar jag på att de är Ax:P ) Du stavade rätt till "Foley" nu! hahah du stavade "folie" innan jag sa det! :P puss gumman <3 <3

2010-08-01 @ 14:03:05
URL: http://mariaochcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0