Freyschuss

hej!
Idag har jag varit i skolan, inte gjort något speciellt. Fick tillbaka engelska historien, jag hade skrivit 9 sidor och jag fick MVG!!! *stolt* allt besvär var inte gjort i onödan :)
efter skolan var jag på möte med spanska gruppen, gick helt ok men jag hade rätt tråkigt "/ åkte hem till Maria efter, som gjorde min dag MYCKET bättre! vi gjorde klart spanska läxan och snackade mycket! vi hade väldigt mycket att gå igenom. Jag åt där. Mamma hämtade mig, soft.
när jag kom hem tittade jag på the hills och the city samt hard life of RJ Berger som  jag hade spelat in igår.
Pöss
tagen idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Wiiiiiie :D <3

Har lagt upp massa fler fiiiiina bilder på bloggen :D <3

2010-09-20 @ 22:39:41
URL: http://mariaochcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0