PANIIIIIK!

morsning korsning!
Nu funkar äntligen bloggen igen, ibland får man seriös damp på blogg.se.
när jag gick in på bloggen tidigare i morse så funkade ingenting! jag drog drastiska slutsatser och antog att någon hacker hade varit inne på min blogg och gjort något. denna slutsats var tydligen fel! men i alla fall så skapade jag en ny blogg för jag kände ett desperat behov att skriva av mig och sånt där du vet. :( vad annars skulle jag tro....
döpte den till bluecap.blogg.se. Var inte alls nöjd och var jättesur över detta fel som hade uppstått men nu är allt löst :) är glad över detta.

Jag sover hos en kompis inatt. Vi har jättekul och sjunger och dansar :) haha... GALET!!!
Pöss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Axelinaaaa

UPPDATERA MERA

/ A

2010-10-04 @ 14:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0