sminka killar, det är frågan

hej.
idag har jag haft year level day, jag hade health and beauty. det var väl rätt kul. Man behöver väl inte anstränga sig särskilt mycket. vi lyssnade på musik läste tidningar och snackade om redigering. Sedan efter lunch åkte några och köpte smink som vi ska använda imorgon. vi ska nämligen sminka varann, jag hoppas på att kunna få sminka MG eller FN. Sedan så ska vi göra smycken, tror jag ska göra örhängen och armband. hoppas på att morgondagen kommer att bli rolig och jag har inget emot att sluta tidigt, det är ju fredag fö faan!
hörs senare eller imorgon. Pöss
MG till höger. FN hittade jag ingen bild på, sorry.
Världens bästa coca-cola reklam. Copyright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0