HEMMA!!!

Hej!
nu har jag kommit hem ifrån Klassresan. jag har haft det både bra och dåligt på denna båt som vi var på, dom 2 första dagarna var det inte så jätte roligt, jag funderade på att åka hem faktiskt. MEN jag valde att stanna och jag ångrar inte det beslutet! jag hade sjukt roligt dom 2 sista dagarna, särskilt när jag hoppade ifrån nätet, snacka om härlig känsla! jag fick värsta adrenalin kicken utav att hoppa där ifrån, det var 4,5 meter upp i luften.
BILDER.
puss och kram skumbanan.
PS. imorgon börjar skolan, blää... eller....  jag kommer iallafall träffa kära vänner :D DS.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bilden på mig och anna alltså HAHA!(:<3

2010-08-19 @ 22:18:42
Postat av: karin

hihi :) <3

2010-08-20 @ 20:49:29
Postat av: Axel foley

facebook, nästa.. :D :D :D

<3

2010-08-20 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0