goden natten

god kväll mina damer och herrar!
Nu ska jag börja fixa i ordning i mitt rum och fixa alla saker till morgondagen i skolan. måste ta fram mitt lås. Får ej glömmas. Börjar sent imorgon, ska bli skönt med lite sovmorgon.
"Jag kommer från Öst och jag bär med en gåva, en gåva som är ett uttal."
"Jag välkomnar er till Söder, låt höra ert uttal."
"SL Suger Ibland!"
Jag måste skapa ett konto på SL men det funkar inte för att dom håller på och uppdaterar. Dom har gjort det i snart en vecka nu. Kan det inte ta slut! Jag måste lägga in mitt Access kort så att jag kan få ett nytt om jag tappar bort det men dom är tydligen inte villiga att hjälpa mig! Satans SL!!!
Pöss
been there, done that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0