"Who doesn´t love toiletpaper? Dah...."

Hej.
Idag har jag gjort min vanliga rundtur på jobbet, jag sommarjobbar på Ica här på Öland. Jag är morgonplockare så jag börjar 6 på morgonen och sedan så jobbar jag till 10, så nu har jag slutat för dagen. En sak som jag tycker är roligt att plocka upp är toalettpapper, det väger inte särskilt mycket och det har finafärger och tar inte så lång tid att plocka upp (där för rubriken).

Här på Öland så är det inte strandväder idag men det regnar iallafall inte, se det positiva i det negativa. Men jag tror nog att jag ska åka till min syssling Arvid ett tag nu och gå ut med deras hund Chilla. Sedan ikväll så är det fest, så jag måste sova lite nu på dagen så att jag inte kommer att vara allt för trött imorgon.

Jag hoppas ni har fint väder och har det bra, vart ni nu än är.

Kram K



Arvid och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0